Nowości !!!

 

I edycja WInO

Pierwsza niepowtarzalna edycja WInO Wiślańska Impreza na Orientację odbędzie się 9 kwietna  2017 roku.  

 

Czy trasa Cross Bike 2013 jest:
.

 

 

   

 

 

 

A A A

Aktualności DE X


  • Podziękowania

     

    Bardzo dziękujemy wszystkim osobom zaangażowanym w organizacje jubileuszowego DInO Ekspres X, a są to:
    - biuro zawodów: Justyna Stępień, Maria Kulesza, Kasia Knapik i Tomek Dyło,
    - posiłek - Paniom z Godziszowa za pyszną grochówkę, OSP Godziszów z komendantem Sławomir Gaszek na czele oraz za kiełbaskę OSP Dzięgielów,
    - Sołtysowi Godziszowa Łukasz Żebrowski
    - Wójtowi Gminy Goleszów Krzysztofowi Glajcar oraz Tomkowi Lenkiewiczowi.

  • Zdjęcia

    Na stronie Godziszowa znajdziecie galerię, autorstwa P. Grzegorza Ząbka.

  • Animacja

     
    Pod poniższym linkiem znajdują się animacje przedstawiające rywalizację na X DInO Ekspres. Przed uruchomieniem sugeruję zmienić ustawienia "RealTime" na on (rzeczywisty czas będzie wyświetlany w prawym górnym rogu), "Time slider" na on (pojawi się na dole suwak którym będzie można przesuwać czas). Czekamy na komentarze na facebook.com. Jeżeli macie gpx-y to przesyłajcie.

    http://3drerun.worldofo.com/index.php?id=-385271&type=info

  • Zdjęcia

     

    Zdjęcia z X DInO Ekspres można zobaczyć na stronie OX

    http://fotoreportaz.ox.pl/fotoreportaz,11134,bieg-na-orientacje-x-dino-ekspres-.html

     

    obszerna fotorelacja znajduje się również na stronie Gminy Goleszów

    http://goleszow.pl/fotoreportaz/x-dino-ekspres-godziszow-23-10-2016-r

  • Wyniki

    Wyniki dostępne są w stosownej zakładce.

  • Parkowanie

     

    Na mapce zaznaczono linią niebieską miejsca gdzie będzie można w niedzielę parkować.

    Parking bezpośrednio przy OSP będzie niedostępny.

     

     

  • Biuto imprezy

     

    Przyspieszamy otwarcie biura imprezy.

    Formalności przedstartowe będzie można dopełnić już od 10:30

  • Oświadczenia dla niepełnoletnich

     

    Przypominamy, że osoby niepełnoletnie chcące wziąć udział w naszej imprezie w dniu imprezy muszą przedstawić stosowne oświadczenie rodzica bądź opiekuna prawnego.

  • Zmiany w regulaminie.

     

    Do ragulaminu wprowadzone zostały zmiany.

    Prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowanym regulaminem.

     

  • UWAGA !!!

    Z powodu dużego zainteresowania X edycją DInO Ekspres, w imprezie będą mogły wziąć udział jedynie osoby zarejestrowane drogą elektroniczną (do piątku do godz. 12:00).
    NIE BĘDZIE MOŻLIWOŚCI ZGŁOSZENIA SWOJEGO UDZIAŁU W BIURZE IMPREZY !!!

  • Zamknięcie rejestracji

     

    UWAGA !!

    Rejestracja elektroniczna zostanie zakończona o 12:00 w piątek. 

  • Fotograf amator poszukiwany

     

    Szukamy wolontariuszy, którzy pomogą nam uwiecznić jubileuszową edycję DInO Ekspress.

    Nie trzeba mieć profesjonalnego sprzętu.

    Jeśli możesz nam pomóc albo znasz kogoś kto chciałby to zrobić daj znać tel. 501966 095 albo 503 115 739.

    Zrobione i podpisane przez was zdjęcia opublikujemy na naszej stronie.

     

  • Komunikat techniczny

    Zawody już w niedzielę dlatego podajemy garść najważniejszych informacji

    W imprezie można brać udział w następujących kategoriach:

    - indywidualna ok 8km ( 15 punktów),

    - rodzinna/drużynowa ok 3km ( 6 punktów),

    - młodzieżowe drużyny pożarnicze ok 3km ( 6 punktów).

    Limit przybycia na metę: godz 15:00

    Start będzie masowy, punkty będą zaznaczone na mapie topograficznej w skali 1:10 000

    Kolejność zaliczania punktów dowolna (scorelauf).

    Żeby zostać sklasyfikowanymy wystarczy zaliczyć 1 punkt.

    Harmonogram imprezy:

    10:30 otwarcie biura,

    11:50 koniec rejestracji uczestników kategorii  indywidualnej i młodzieżowych drużyn pożarniczych, odprawa,

    11:58 rozdanie map dla uczestników kategorii indywidualnej i młodzieżowych drużyn pożarniczych,

    12:00 start uczestników kategorii indywidualnej i młodzieżowych drużyn pożarniczych,

    12:20 koniec rejestracji uczestników w kategorii drużynowej/rodzinnej, odprawa,

    12:28 rozdanie map dla  kategorii drużynowej/rodzinnej,

    12:30 start uczestników  kategorii drużynowej/rodzinnej,,

    15:00 zamknięcie mety, uhonorowanie pierwszych trzech zawodników rywalizujących indywidualnie z podziałem na kobiety i mężczyzn.

    15:15 uhonorowanie zwycięskiej młodzieżowej drużyny pożarniczej,

    15:30 zakończenie imprezy.

    Udział w imprezie w kategorii indywidualnej kosztuje 10zł w biurze w dniu zawodów. Z opłaty zwolnieni są uczniowie i studenci (po okazaniu legitymacji). Udział w imprezie w pozostałych kategoriach jest bezpłatny.

    Uznaliśmy, iż rywalizacja na trasie rodzinnej/drużynowej może zniechęcać dzieci do imprez na orientację, dlatego na tej trasie nie będzie prowadzona klasyfikacja.

     

  • Media są z nami

     

    Z przyjemnością informujemy, że patronatem medialnym X edycję DInO Ekspres objął Głos Ziemi Cieszyńskiej i OX.PL informacje o naszej imprezie znajdziecie również na www.beskidzka24.pl

    OX.PL

     

    GZC

    beskidzka24.pl

  • Regulamin i wpisowe

     

    W zakładce regulamin znajdziecie regulami X edycji DInO Ekspres.

     

    Podobnie jak w poprzednich edycjach wpisowe w wysokości 10zł będzie obowiązywało tylko dla uczestników kategorii indywidualnej.

     

    UWAGA!!!

    Z wpisowego zwolnieni są studenci i młodzież ucząca się (po okazaniu stosownej legitymacji).

  • Rejestracja na X DE

     

    W stosownej zakładce znajdziecie linki do rejestracji do udziału w X edycji imprezy na orientację DInO Ekspres.

  • Baza X DInO Ekspres

     

    Bazą X edycji DInO Ekspres będzie OSP Godziszów.

     

  • X DInO Ekspres

    23 października, w niedzielę zapraszamy na kolejną edycję zawodów na orientację DInO Ekspres.
     

    Baza zawodów będzie zlokalizowana w budynku OSP Godziszów. Przygotowane będą dwie trasy krótka,  łatwą pod względem orientacji ok 3km oraz długa ok 8 km.

    Start uczestników rywaliacji indywidualnej na trasie długiej oraz mołodzieżowych drużyn pożarniczych rywalizujących na trasie krótkiej, nastąpi o 12:00  pozostałe drużyny/rodziny wystartują o 12:30. Rejestracja będzie możliwa od 11:00 .

    Uczestników rywalizacji indywidualnej obowiązuje wpisowe 10zł. Pozostałych uczestników imprezy wpisowe nie obowiązuje.

    Zapraszamy zwłaszcza rodziców z dziećmi. Szukanie punktów kontrolnych w terenie to doskonała zabawa. Nie przejmuj się że nie biegasz czy nie brałeś udziału w zawodach na orientację. Trasę możesz pokonać spacerem nie zaliczając wszystkich punktów, a my (organizatorzy) chętnie wytłumaczymy na czym polegają zawody na orientację.

    Bieżące informacje można znaleźć na stronie

    www.facebook.com